Veel gestelde vragen
Welkom op de support pagina, hier vind je antwoorden op veel gestelde vragen. Staat het antwoord op je vraag hier niet tussen? Neem dan contact op via het contactformulier.
U kunt u bestelling op afspraak afhalen in Utrecht. Stuurt u een bericht via de contactpagina dan bel of mail ik u terug voor het bevestigen van een afhaal afspraak.
Bent je overdag niet veel thuis en wilt je het pakket direct laten verzenden naar een DHL afhaalpunt, dat is mogelijk! Vermeld in je winkelmand bij “Bestelnotities” het gewenste afhaalpunt en kies bij verzenden voor de optie DHL afhaalpunt. Indien je bij het bestellen bent vergeten om een afhaalpunt te vermelden, nemen wij spoedig contact met je op.
Bij DHL en PostNL worden pakketen 2 keer aangeboden. Was u niet thuis of heeft u de bel niet gehoord?
Dan heeft de pakketbezorger het pakket bij de buren afgegeven of weer meegenomen. Op het briefje in de bus kunt u lezen wat bij u van toepassing is.
LET OP: is het pakket naar een afhaalpunt gebracht?
Het pakket blijft daar 7 dagen liggen en wordt daarna RETOUR gestuurd.
Zorg dus dat je het pakket op tijd afhaald! Retour zendingen zijn kosten aan verbonden.
Klik hier voor veel gestelde vragen DHL.
Is een artikel waar je naar zoekt niet op voorraad? Stuur een bericht via de contactpagina en ik laat je spoedig weten wanneer het product weer op voorraad is.
Mis je een supplement in de webshop? Of ken je een prettig huid- of haarverzorgingsproduct dat je kunt aanraden?
Laat het mij weten via de contact pagina!
Ik ben niet altijd in de gelegenheid om de telefoon direct op te nemen, daarom vraag ik mensen een bericht te sturen via de contactpagina. Berichten worden meestal dezelfde dag nog beantwoord.
Nog in ontwikkeling
Klik hier om de algemene voorwaarden te downloaden in PDF formaat.
Klik hier voor alle informatie met betrekking tot ons verzendbeleid.